Մայրենի Ելք ստուգատես 5

Հարցաշար

  • Հրապարակիր մայրենիիդ բաժնի հղումը, գրիր, թե սեպտեմբերից մինչև այսօր քանի նյութ ես հրապարակել այդ բաժնում։
    Դիտել Մայրենիի բաժինը:
    Ինձ մոտ Սեպտեմբերից մինջեվ հիմա հարպարակված նյութերը 125-ն են:
  • Ներկայացրու մայրենիի դասընթացին իրականացված քեզ համար ամենահետաքրքիր նախագիծը, հրապարակիր դրա ընթացքում քո ամենահաջողված նյութը։
    Իմ ամենասիրելի նախագիծը՝
    Խաղիկներ
  • Մայրենիի դասընթացին իրականացված ուսումնական պարապմունքների ձևերից ամենից շատ քեզ ո՞րն է դուր գալիս՝ տեքստի հետ առաջադրանքներ, բանաստեղծությունների ընթերցում-քննարկում, լեզվական աշխատանքներ, ընթերցանություն, աշխատանք գիրք-տետրով, ուսումնական խաղեր, ստեղծագործական աշխատանքներ․․․

    Ինձ ամենից շատ դուր են գալիս՝տեքստի հետ առաջադրանքները,լեզվական աշխատանքները, ընթերցանությունը և ուսումնական խաղերը:
  • 3-4 նախադասությամբ պատմիր մայրենիի դասընթացի մասին, փորձիր գնահատել դրա առավելությունները, թերությունները։
    Ես շատ եմ սիրում մայրենիի դասընթացը:Այս դասի ժամանակ մենք ավելի խորն ենք ուսումնասիրում մեր լեզուն,իմանում ենք շատ հետաքրքիր փաստեր մայրենիի մասին:Ուսումնասիրում ենք նրա քերականությունը,հոլովները:Առավելությունն այն է,որ ձեռք ենք բերում ավելի խորը գիտելիքներ,իսկ թերությունը այն է ,որ մի փոքր բարդ է և ծավալուն:
  • Տեսանյութով ներկայացրու այս տարի սովորած բանաստեղծություններից մեկը, որն ամենից շատ ես հավանել։
    Համո Սահյան, Եղևնին
  • Ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններն ենք այս տարի կարդացել, կա մի բան, որ հատուկ հիշել ես նրանց սեղծագործություններից և կարևոր է քեզ համար։
    Այս տարի ես կարդացել եմ Ստեձան Զորյանի Մանուկներ և Պապն ու թոռը պատմվածքները և Լուիս Քերոլի Ալիսի արկածները:
    Ինձ ամենից շատ դուր է եկել Պապն ու թոռը պատմվածքը,քանի որ թոռնիկը ծատ նվիրված էր իր պապիկին և շատ հոգատար:
  • Եթե փերձենք գույն տալ այս տարվա մայրենիի քո դասերին, ինչ գույն կընտրես։
    Ես կնտրեի ծիածանի գույները,որովհետև այս տարվա նյութերը բազմազան էին:
  • Մայրենիի դասընթացը գնահատիր քեզ օգտակար լինելու տեսակետից։ Քանի՞ միավոր կտաս։
    Ես կտամ տաս (10) միավոր:
  • Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիր կամ ի՞նչ կուզեիր, որ լիներ մայրենիի դասընթացին, որ չի եղել։
    Ես կցանկանայի,որ շատ լինեին այցելություններ դեպի գրադարաններ:
  • 5-րդ դասարանում ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քո մայրենիի դասընթացը կազմակերպվի։Առնվազն 5 նախադասությամբ պատմիր։
    Ես շատ եմ ուզում ,որ հաջորդ տարի 5-րդ դասարանում մայրենին դասավանդի նույն ուսուցչուհին:Կցանկանամ,որ դասերի ընթացքում նախագծերը ավելի շատ լինեն:Ես ուզում եմ,որ հաջորդ տարի մայրենիի հետ կապված ճամփորդությունները ավելի հաճախ լինեն: Ընթերցանության օրերը ավելի շատ լինեն:Եվ ամենավերջում ցանկանում եմ,բոլոր երեխաները ավելի լավ սովորեն և չխանգարեն դասերը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *