« Ելք» ստուգատես

Ես Ալիսան եմ: Ես գնում եմ նկարչության,ասեղնագործության և անգլերենի պարապմունքի: Ես այս տարի սովորել եմ լողալ: Երբ այս տարի եկա այս նոր դպրոցը, ես մտածում էի, թե իմ նոր ընկերների հետ երբ եմ ճամփորդելու: Ես երբ գնում եմ տուն ճաշում եմ և հետո իջնում եմ բակ: Ես ունեմ քույրիկ: Նրա անունն Արինա է: Նա այս տարի լինելու է առաջին դասարան:

Ընթերցանություն՝

Ես այս տարի ընդերձել եմ «Մկների Ժողով» հեքիաթը:Ինձ դա դուր եկավ, որովհետև շատ՜ զարմանալու էր: Այս մի հեքիաթը չէ մենք շատ՜ հեքիաթներ:Օրինակ ՝ Դոնալտ Բիսետ, Հովահաննես Թումանյան,Ջանի Ռոդարի, Աթաբեկ Խնկոյան, Ղազարոս Աղայան,Դոնալթ Բիսետ:

Մաթեմատիկա՝

Ես լուծել եմ խնդիրներ:Ես այս տարի շատ՜ ֆլեշմոբների եմ մասնակցել: Ես այս տարի սովորել եմ տակե- տակ բաժանում և բազբապատկում: Մենք դասարանով մի հետակրքիր խնդիր ենք լուծել: Այս տարի մենք մեծ թվերով բազմապատկում ենք անցել:

Մարմնակրթություն՝

Ես այս տարի սովորել եմ խորը տեղը լողալ: Նույնիսկ սովորել եմ քսանչորս համարի հեծանիվ վարել: Մենք ընկեր Մադլենի հետ լիքը խաղեր ենք խաղացել և գնացել ենք միասին Սկեիթ Պարկ:Հետակրքիր անցավ Սկեիթ պարկում:Մենք նույնիսկ Դրսի լողավազանում լողում ենք:

Մեդիահմտություն՝

Այս տարի ես սովորել եմ համակարգչով աշխատել: Ես կարողանում եմ իմ բլոգում նյութեր տեղադրեմ և խմբագրել:Այս տարի մենք սովորել ենք Power Point ծրագրով աշխատել:Ես նույնիսկ կարողանում եմ իմ բոլոր ընկերների բլոգներ մտնել:Նույնիսկ կարողանում եմ նկարներ տեղադրել իմ բլոգում:

Իմ աշխատանքները տեսնել այստեղ :

Ես իմ բլոգում ունեմ 53 հրապարակում:

Ես և շրջակա աշխարհը՝

Մենք գնացել ենք Ագարակ:Ագարակում մենք ձիավարություն ենք անում: Մենք Ագարակում շնիկների հետ խաղացել ենք և կերակրել նրանց: Մենք նույնիսկ խոսել ենք աստղերի և լուսնի մասին:Լուսինը լինում է կլոր և սառը:

Կերպարվեստ,տեխնոլոգիա՝

Մենք օրիգամի ծաղիկներ ենք պատրասըել : Մենք նկարել ենք գուաշով, ակրիլներով և ջրաներկերով:Մենք նույնիսկ կարում ենք Էկո պայուսակներ կարի մեքենայով:Մենք նկարելու ենք էկո պայուսակների վրա:

Отчет по русскому языку

Меня зовут Алиса Худоян. Я учусь 3.3 класе образовательного комплекса Мхитар Себастаци в Западной школе.

  1. Расскажите, что вы успели сделать за этот учебный год?
  2. Я успела прочитать много сказок и рассказова на русском яаыке, научилась кататься на велосипеде.
  3. Какие тексты вы прочитали, перечислите несколько текстов.
  4. Мы прочитали тексты, <<Дома, Наказание, Мой друг,Встреча с писателем и лето>>…
  5. Какие тексты вам понравились?
  6. Меня понравились<<Однажды Весной, Как кого зовут и Россия>>.
  7. Какие проекты вы осуществили?
  8. Мы осуществили проект <<Волшебница- зима>>, ” О себе”, “Сказки и осенние краски”
  9. Что вы сделали в рамках этих проектов?
  10. В рамках этого проекта мы читали рвскази <<Зима,Снеговик и Зимняя ночь>>, с делали аппликации на тему зима. В рамках проекта “О себе” мы рассказали о себе, о том, чем мы любим заниматься.
  11. Мне понравилая проект “Зима”, потому что я люблю зиму.
  12. Над какими проектами вы бы хотели работать в следующем году?
  13. Я бы хотела работать над проектом <<Сегодня – я учитель, Лето>>.

English Report

My name is Alisa. I am eight. I am a school girl. This year I have learnt many new things. I can speak about seasons, I know months and weekdays . I can count from one to one thousand. I can describe me, my friend, my house. I can tell the exact time. I know two tense forms: Present Simple and Preset Continuous.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *